1402-12-13 10:01
591
0
89013
با پایان یافتن انتخابات؛

رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود

دبیر مجمع نخبگان دانشگاهی حوزوی استان گلستان گفت: با پایان یافتن انتخابات و رقابت‌های انتخاباتی که بعضا موضوعات و مسائل ویژه‌ای را به وجود می‌آورد، انتظار آن است که رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود.

محمدرضا بهرامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد:  با پایان یافتن انتخابات و رقابت‌های انتخاباتی که بعضا موضوعات و مسائل ویژه‌ای را به وجود می‌آورد، انتظار آن است که رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود و این یك ضرورت در یك جامعه دموكراتیك است تا با یك وحدت، روند توسعه هرچه بیشتر استان و بالطبع کشور دنبال شود.

وی افزود: بعد از یك رقابت نفس گیر، اخلاق مداری و توسعه یافتگی گروه‌ها و اشخاص ایجاب می‌كند كه جریان پیروز، آداب پیروزی را رعایت كند و ضمن احترام به طرف مقابل خود را متعلق به صد درصد مردم بداند.

بهرامی تصریح کرد: امروز وقت آن رسیده كه نمایندگان منتخب دست به دست بدهند و با همدلی و هم افزایی و برنامه‌ریزی‌های مشخصی در راستای تحقق وعده‌های داده شده و رفع دغدغه‌های موجود استان تلاش كنند.

دبیرمجمع نخبگان دانشگاهی حوزوی استان همچنین در مورد کاندیداهایی که از ورود به مجلس بازمانده‌اند افزود: با توجه به اینکه به اندازه کافی در کشور فضا برای خدمت به مردم برای همگان فراهم است، کسانی که نتوانسته‌اند به مجلس وارد شوند، می‌توانند در سایر عرصه‌ها خدمت کنند.

وی یادآور شد: اعتقاد مردم عزیز در تبعیت از رهبر معظم انقلاب و علاقمندی‌شان به تعیین سرنوشت سیاسی و همچنین حضور جدی نامزدها در تهییج مردم از جمله عوامل اصلی جلب مشاركت در انتخابات یازدهم اسفند بود.

کنشگر فعال سیاسی اظهار کرد: مشاركت 25 میلیونی مردم در انتخابات و شکست خوردن بزرگترین کمپین 45 ساله علیه این انتخابات باعث استحكام جمهوریت نظام در عرصه بین‌المللی شد و البته که پیروز اصلی این انتخابات، ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران بودند.

بهرامی گفت و گوی خودش را با یک قطعه شعر خطاب به مقام معظم رهبری پایان بخشید:

واژه‌ها از لبت تراویدند

پرصلابت، پرعاطفه، پرشور

آفریدند در دل مردم                      

عزت، آمادگی، حماسه، حضور

این حماسه همه ز یمن تو بود           

گرچه از آن مردمش خواندی

رهبرا! تا ابد ولی محبوب                   

در دل عاشقان خود ماندی

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.